U 2023. godini pročitala sam 43 knjige, točnije, po evidenciji Goodreadsa, nešto manje od 15.000 stranica. Slijedi pregled najboljih knjiga po mjesecima, 5 must read knjiga po mojem mišljenju, 5 knjiga koje su me razočarale te prijedlozi knjiga mojeg self care cluba koji broji oko 350 članica. Nadam se da će vam ove preporuke biti korisne te da ćete među ovim naslovima pronaći nešto i za sebe.
PREGLED NAJBOLJIH KNJIGA PO MJESECIMA:
-siječanj: Kristin Hannah: Slavujeva pjesma
-veljača: Bonnie Garmus: Lekcije iz kemije
-ožujak: Kristin Hannah: Posljednji ples leptira
-travanj: Colleen Hoover: It Ends With Us
-svibanj: Annabel Streets: Znanost hodanja
-lipanj: Kathryn Stockett: Sluškinje
-srpanj: Taylor Jenkins Reid: Malibu Rising
-kolovoz: Crystal Smith Paul: Did You Hear About Kitty Karr?
-rujan: Chrysti Lefteri: Pčelar iz Aleppa
-listopad: Elif Shafak: 10 minuta i 38 sekundi u ovom neobičnom svijetu
-studeni: Fredrik Backman: Čovjek zvan Ove
-prosinac: Haruki Murakami: Norveška šuma
5 KNJIGA KOJE MORATE PROČITATI:
- Og Mandino: Najveći trgovac na svijetu
- Kristin Hannah: Slavujeva pjesma
- Kathryn Stockett: Sluškinje
- Bonnie Garmus: Lekcije iz kemije
- Jim Kwik: Limitless
KNJIGE KOJE SU ME RAZOČARALE:
- Amor Towles: Plemeniti gospodin u Moskvi
- Emily Henry: Book Lovers
- Emily Henry: Beach Read
- Jeanine Cummins: Američka prašina
- Maja Lunde: Plavetnilo
PREKORUKE ČLANICA SELF CARE CLUBA:
- Vladimir Megre: Anastazija
- Kristin Hannah: Posljednji ples leptira
- Gabor Mate: Mit o normalnom
- Paula McLaine: Dosegnuti sunce
- Hoemin Sunim: The Things You Can See Only When You Slow Down
- Stephanie Land: Sluškinja
- Robin Sharma: The Everyday Hero Manifesto
- Elif Shafak: Otok nestalih stabala
- Nastja Kulović: Kud si krenula
- Donna Tart: Češljugar
- Amor Towles: Pravila uljudnosti
- Sofia Segovia: Pčelinji žamor
- William Styron: Sofijin izbor
- Ana Johns: Žena u bijelom kimonu
- Rebecca Serle: One Italian Summer
*Ovaj članak nije sponzoriran ni na koji način.*
Bisous,
Fée